Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:39:44+01:00
Australia i Oceania w przeważającej części leży na 2 półkulach: południowej
i wschodniej. Niemal wszystkie wybrzeża oblewają wody Oceanu Spokojnego.
Jedynie południowe i zachodnie brzegi Australii leżą nad Oceanem Indyjskim.

Australia i Oceania jest najmniejszą częścią świata – zajmuje nieco ponad 5% powierzchni lądów na Ziemi. Jeszcze mniejszy jest udział tutejszej ludności
w ogólnoświatowej populacji – zaledwie 0,5% (łącznie mieszka tam 33,5 mln osób, czyli mniej niż w Polsce).
121 3 121
2010-02-26T19:42:42+01:00
1.Korzystając z mapy, opisz krótko charakterystyczne cechy głównych stref krajobrazowych Australii

ODP.W australi przeważają sawanny,znajdują się również pustynie,wiecznie zielone zarośla twardolistne,wilgotne lasy rónikowe.Klimat jest tam bardzo suchy,umiarkowany lub gorący.
2.W strefie zwrotnikowej Afryki i Ameryki południowej. :)

Wiem że to jest dobrze bo pani mi sprawdzała...
164 3 164