Odpowiedzi

2010-02-26T17:35:55+01:00
ZIELONE PŁUCA ZIEMI - tak również określa się lasy deszczowe ze względy na ich znaczący wkład stabilizacyjny w klimat ziemski. Jako największy producent tlenu oraz schronienie dla milionów zwierząt i roślin lasy równikowe zostały objęte ochroną. Stosunkowo niedawno człowiek zdał sobie sprawę z roli jaką odgrywają lasy deszczowe i wraz z przestaniem ich wycinki rozpoczął ich powolna odbudowę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:37:34+01:00
Poniewaz w lasach tropikalnych jest najwięcej roślin,drzew zwierzaków nie najwięcej ale są gadów płazów i owadówryb itp niezaśmiecają go ludzie i jest najczyściej i bardzo zielono;)

licze na naj naj;**;))
3 3 3