Odpowiedzi

2010-02-26T17:46:24+01:00
W spoczynku-ławka przy której siedze krzesło na którym siedzę, torba którą trzymam w ręku, podłoga na której stoje...
w ruchu-względem słonca obojętnie czy siedzę czy chodzę, względem gwiazd, względem ludzi stojących na przystanku jeśli jade w samochodzie, względem kół roweru którym jade, względem szosy po której jade...
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:47:13+01:00
W spoczynku jesteśmy względem ciał na ziemi np. stolika, telewizora, krzesła jeśli stoimy bez ruchu. A w ruchu jesteśmy np. względem Słońca, ponieważ mimo iż my stoimy to Ziemia się porusza.
9 4 9