Odpowiedzi

2010-02-26T17:45:07+01:00
Moze cos nowoczesniejszego, że teraz juz nie ma kitu, a jest silikon ;)
I zamiast kitu - silikon

;)
1 5 1
2010-02-26T17:47:50+01:00
Tylko u nas...
MIĘDZYNARODOWE
TARGI KITU,
które odbędą się 25,04,10r w naszej szkole
o godzinie 16-00.

Zapraszamy wszystkich chętnych!!!

Takiego kitu nie wkręci nikt:))

A JESLI CHODZI O PLAKAT:
Do tego narysuj dwóch ludzików, którzy rozmawiają, a jeden z nich ma wielllkie oczy 8)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:50:22+01:00
Mozesz np zrobic ta reklame na brystolu (np b2 )
przykleic reklamy-kity typu `telezakupy kup za 250zl tabelki odchudzajace a w 2 dni schudniesz 10kg` zrob `dymek` i np napisz `jaki kit`
1 4 1