Odpowiedzi

2010-02-26T17:52:04+01:00
Miłość to ból i kajdany
Z miłością spotkasz się wszędzie
Miłość to troski i rany
A jednak miłość to szczęście
***
2 5 2
2010-02-26T17:52:37+01:00
Ma miłość jest wielka jak księżyc na niebie,
Ma miłość nie zna granic,
Ma miłość nie wie co to ból i cierpienie,
Ma miłość nigdy nie śpi,
Ona czuwa i czeka na Ciebie.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:57:20+01:00
Miłośc jest jak gwiazda na niebie która czasem świeci gorzej czasem lepiej.To coś wspaniałego co może cie w zyciu spotkac mój drogi bo są w zyciu chwile które w pamięci zostają które nigdy nie przemijają.milosc to słowo piękne i czułe, miłosc na swiecie wiecznie trwa.
4 4 4