Odpowiedzi

2010-02-26T17:54:26+01:00
3/7 + 2/7 = 5/7

5/7 kwoty = 250 000 zł

Obliczanie 1/7 kwoty:
250 000 : 5 = 50 000 zł

Obliczanie 7/7 kwoty (całości)
50 000 zł × 7 = 350 000 zł

Dom kosztował 350 000 złotych
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:57:55+01:00
X-cena domu
²/₇x-kwota jaką może przeznaczyć pierwszy z braci
³/₇x-kwota jaką może przeznaczyć drugi z braci

²/₇x +³/₇x= 250 000zł
⁵/₇x=250 000zł/:⁵/₇
x=²⁵⁰ ⁰⁰⁰/₁ * ⁷/₅
x=⁵⁰ ⁰⁰⁰/₁ *⁷/₁
x=350 000zł

odp.dom kosztował 350 000zł
15 4 15