Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:01:08+01:00
-liczba o 20%wieksza od a jest rowna 18,6
1,2 a = 18,6
a=15,5

uzasadnienie: a to jest 100 % , czyli liczba większa od a będzie o 20 % większa, czyli będzie miała 120 % , a 120% to jest 1,2 z a.


-liczba o 0,05% wieksza od a to 20,01
1,005a=20,01
a=20
tu jak wyżej

liczbao 30% mniejsza od a to 3,92
0,7a=3,92/:0,7
a=5,6

jak już pisałam a to 100%. liczba o 30% mniejsza od a będzie się równała 70% (ponieważ od 100% odejmujesz to 30%). 70% a to jes 0,7 a.

liczba o 0,6% mniejssza od a to 576,52
0,994a=576,52
a=580

jak już pisałam a = 100 % , skoro ta liczba ma być mniejsza o 0,6% to odejmujesz to od stu. i zostaje Ci 99,4 % a ten procent zamieniony na liczbę wynosi 0,994. Już ?
1 4 1
2010-02-26T18:01:23+01:00
A/15,5
b/20
c/5,6
d/580

Nie jestem pewna czy aby na pewno dobrze ale raczej powinno byc dobrze xD :)
1 1 1