Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:56:35+01:00
Nic

To wszystko
co słyszałem
nie więcej
Rzeczywiście, nie więcej
Jedyne pytanie bez odpowiedzi
Jak długo?

To było już ponad
kiedy zobaczyłem
Straciłem zaufanie
dla każdego
nie

Miałam marzenia
miał nadzieję
Miałem przyszłości
miał w przeszłości
Teraz mam
nic
tylko łzy
i listu bez odpowiedzi.
2010-02-26T17:59:38+01:00
Nic,
wszystko słyszałem inne
słowo nie może działać
tylko z pytaniem bez
odpowiedzi na jak długo?

To był koniec,
kiedy zobaczyłem,
że stracił zaufanie
do każdego z nich
nie miałem sen
miałem nadzieję na
przyszłość przeszłości,
nie teraz
Nie mam już łez,
a jedynie pismo bez odpowiedzi.
2010-02-26T17:59:55+01:00
Nic

To wszystko
co słyszałem
nie więcej
Rzeczywiście, nie więcej
Jedyne pytanie bez odpowiedzi
Jak długo?

To było już ponad
kiedy zobaczyłem
Straciłem zaufanie
dla każdego
nie

Miałam marzenia
miał nadzieję
Miałem przyszłości
miały w przeszłości
Teraz mam
nic
Tylko łzy
i listu bez odpowiedzi.