Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:14:28+01:00
Chcę byc z toba, ale to takie trudne
twoja zazdrosc jest dla mnie zgubna
nie chce milości, która nie ufa
chcę bys mi wierzył nie sensacji szukał
1 5 1
2010-02-26T18:32:12+01:00
Raz spotkałam gdzieś chłopaka
Czerwonego jak buraka
Który mruczał coś o zwodzie
O rozstaniu, o zawodzie
Bo zobaczył swą dziewczynę
Której przeprosiny był już winien
Za ostatnią zazdrość w świecie
Co też za głupoty plecie
A kochana wybaczyła
No bo była bardzo miła
Panna tam po prostu stała
I na kogoś już czekała
Zazdrość w nim już wzięła górę
I dostała długą burę
W akcie smutnej swej żałości
Porzuciła chłopca w złości
A na koniec powiedziała
Że już by nie wytrzymała
Tak więc zazdrość moi drodzy
Nie popłaca tylko szkodzi