Muszę zrobić po francusku projekt o jednej wybranej rodzinie francuskiej. Musi ona być znana, np z kultury, polityki, historii. Nie chcę żebyście pisali mi to po francusku, tylko chce żebyście mi podali jakieś nazwiska znanych rodzin francuskich, bo nie umiem żadnej znaleźć.. ; //
Proszę, pomóżcie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T19:07:35+01:00
Louis de Funès - sławny aktor i komik zasłużony dla kultury francuskiej- na pewno znasz:)
licze na naj :p







2010-02-26T19:29:35+01:00
Lumiere np. Louis Lumiere-
opracował w 1935 metodę anaglifową filmu
2010-02-26T19:51:35+01:00
Wejź na przykład prezydenta i jego żonę modelkę i gotowe!!!!!!!!!!!