Odpowiedzi

2010-02-26T18:06:11+01:00
Pszenica, żyto, owies, rzepak, jęczmień, gryka, kukurydza, proso, orkisz, pszenżyto, ryż, włośnica, sorgo,

Daj Naj ;)
13 4 13
2010-02-26T18:08:18+01:00
Jęczmień
kukurydza
owies
proso
pszenica
pszenica orkisz
pszenżyto
ryż
sorgo
włośnica
żyto
gryka
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:08:39+01:00
* jęczmień
* kukurydza
* owies
* proso
* pszenica
* pszenica orkisz
* pszenżyto
* ryż
* sorgo
* włośnica
* żyto
12 4 12
dzięki ty mi pomogłeś jest wieczór a na juro mam o tym opisać
dzieki dzisiaj mam test