Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:13:16+01:00
Myślę, że warto odwiedzic Grecje, ponieważ Grecji przypada wiele wysp, jedna z nich a zaraz największą jest Kreta, jestem pewna że mozna sie tam zrelaksowac i wypoczać.W Grecji zapewne jest wiele starożytnych budowli o których tak często wspominamy na historii jedna z nich jest w stoplicy w Atenach -teatr Dionizosa.Wspomne tez o górze Olimp, która wystepowała często w mitologi greckiej.
11 4 11
2010-02-26T18:14:05+01:00
Warto zwiedzić tam zabytki takie jak:
-Bassaj
-Brauron
-Dysk z Fajstos
-Fajstos
-Karfi
-Keos
-Kato Zakros
-Lwia Brama
-Malia
-Maska Agamemnona
-Mauzoleum w Halikarnasie
-Ostrakon
-Ołtarz Pergamoński
-Sala Podwójnych Toporów
-Skarbiec Atreusza
-Tazza Farnese
-Tiryns
-Wergina
-Świątynia Ateny Alea w Tegei
12 3 12