Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T18:17:58+01:00
Szanowna Dyrekcjo!


Chciałbym serdecznie prosić o wypożyczenie rekwizytów do szkolnego przedstawienia. Uczniowie naszej szkoły podrzebują stroi do odegrania przedstawienia pt.:''Królewna Śnieżka i siedem krasnoludków''. Było by nam niezmiernie miło, gdyby dyrekcja teatralna użyczyła nam tych stroi, w zamian za użyczenie rekwizytów, serdecznie zapraszamy na przedstawienie, które będzie odgrywane w szkole im. Mikołaja Reja przy ulicy Kruczej 3,dn.10.03.2010.

Z uszanowaniem Nikola.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:26:24+01:00
Szanowna Dyrekcjo ..
Zwracam się do Państwa z serdeczną prośbą o wypożyczenie rekwizytów do szkolnego przedstawienia. Jest to spektakl, który przedstawimy w dniu konstytucji 3 maja, natomiast ja jestem jego reżyserem, więc jednym z moich zadań jest zadbanie o rekwizyty i kostiumy.
Bardzo zależy mi na powodzeniu naszego szkolnego kółka teatralnego, gdyż należą do niego uczniowie, których pasją jest teatr i sztuki w nim wystawiane. Jeszcze raz bardzo proszę o wypożyczenie kilku rekwizytów, a zarazem zapraszam na nasze przedstawienie, które odbędzie się 3 maja na naszej sali gimnastycznej o godzinie 14.30.
Zapraszam
(twój podpis)


xD
3 3 3