Odpowiedzi

2010-02-26T18:13:37+01:00
W pokoju było coś i nic coś wyszło oknem a nic drzwiami co zostało?????


odp. literka i
5 3 5
2010-02-26T18:14:46+01:00
Na granivy Polsko-Czeskiej stoi krowa. czyj ogon?
odp. krowy



na granicy Pol-Czes stoi baran. czyje mleko?
Odp. baran nie daje mleka



Idzie sobie sierotka Marysia lasem...jak skręci w lewo dojdzie do mamy, w prawo do taty, a prosto do babci. która droga ma iść siereotka Marysia żeby dojść do obojga rodziców?
Odp. sierotka Marysia nie ma rodziców
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T18:26:40+01:00
1.Jaka jest ulubiona potrawa hydraulików?
Rurki z kremem.
2.Dlaczego muchy lecą do ubikacji?
Bo w kupie raźniej.
3.Na drzewie wisiało dwanaście gruszek.Przyszło dwunastu mężczyzn, każdy zerwał jedną. Zostało jedenaście. Jak to możliwe?
Facet miał na nazwisko Każdy.
4.Co biegnie, a się nie męczy?
Czas.
5.Kto ma nogi, a nie chodzi?
Stół.
6.Jaka głowa nie myśli?
Kapusty.
7.Jakich słodyczy nie jedzą wegetarianie?
Krówek.
8.Jakiej muzyki słuchają kangury?
Hip-hopu.
9.Dlaczego kościotrup nie poszedł do kina?
Bo nie miał siedzenia.
10.Nauczyciel:Tomku, twoje wypracowanie ,, Mój kot" jest takie samo jak wypracowanie Piotrka.Odpisywałeś?
Tomek:Nie, to ten sam kot.
10 3 10