Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T15:02:07+02:00
Link który masz na stronie głównej rozsyłasz znajomym :) Jesli masz konto na nk.p to ułatwi ci to sledzik:)

link ten mozesz wstawin np. jako opis gg albo poprostu porosyłac znajomym

dobrym sposobem jest też umieszczenie go w podpisie na wszytkich forach na jakich masz konto :)

jesli upasz pliki na rapida do swojej paczki mozesz dozucic plik .txt z linkem

Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T17:39:30+02:00
Witaj, kazdy ma swoj link ktory jest pokazany zawsze na pierwszej stronie mniej wiecej w polowi jak sie zalogujesz jest tam tez taka rybka ze sledzika wystarczy tylko skopiowac ten link i wklejac wszedzie tam gdzie bedziesz zagladal i go polecal