Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:35:08+01:00
Narysuj dach w kształcie chmurek a pod nim ludzi, zwierzęta i rośliny(ludzie mogą mieć nad sobą w chmurkach jakieś liczby, obrazy oznaczające zawody jakie wykonują oraz mogą być w różnych rasach)
1 5 1
2010-02-26T23:31:51+01:00
Narysuj dach może być przyozdobiony chmurkami, duży dach, a pod nim tyle ludzi ile się zmieści. na pierwszym planie trzy,cztery osoby, dobrze widoczne, potem kolejne postaci, ale coraz mniej wyraźne i szczegółowe, aż wreszcie praktycznie same kreski. jeśli ci się podoba to daj naj, zależy mi, potrzebuję do tytułu.
1 5 1