Odpowiedzi

2010-02-26T18:29:04+01:00
A) suma iloczynu 3 i a oraz iloczynu 5 i b
b) iloczyn sumy 3 oraz iloczynu 3 i y
c) różnica liczby 3 oraz sumy liczb b+5
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:31:02+01:00
1.suma iloczynu liczb 3 i a oraz iloczynu liczb 5 i b
2.iloczyn liczby 4 i sumy iloczynu liczb 3 i y oraz 3
3.różnica liczby 3 i sumy liczb b i 5
2 5 2
2010-02-26T20:47:44+01:00
3a+5b
suma potrojonej liczby 3 i liczby b zwiększonej 5 razy

4(3y+3)
iloczyn sumy potrojonej liczby y i liczby 3
3-(b+5)
różnica liczby 3 i sumy liczby bi liczby 5
1 5 1