Odpowiedzi

2010-02-26T18:30:51+01:00
Kościół św. Gereona w Krakowie, XI w.
Kościół Mariacki w Krakowie - fundamenty kościoła gotyckiego z pocz. XIII w.
kościół św. Wojciecha w Krakowie - X-XII w.

;* ;*
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T19:50:18+01:00
Kościół św. Gereona w Krakowie, XI w. nie zachowany
Kościół Mariacki w Krakowie - fundamenty kościoła gotyckiego z pocz. XIII w.
kościół św. Wojciecha w Krakowie - X-XII w.
kościół św. Andrzeja w Krakowie, 1079-1098
1 5 1