Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:32:45+01:00
Od godziny 11:00 do 13:30 piechur maszerował po szosie z prędkością 6km/h.O godzinie 11:00 minął on słupek kilometrowy z napisem 122.0.Przy jakim słupku piechur znalazł się o 13:30 ?
A. 102,5
B. 107,0
C. 109,5
D. 113,0

13.30-11.00=2.30
2.30h/6km/h=15km
122km-15km=107km
Odp.: B
4 4 4
  • zoHa
  • Rozwiązujący
2010-02-26T18:33:35+01:00
Szedł 2.30 min
6*2.5 = 15km

przez 2.30 h uszedł 15 km


122.0 - 15 km = 107.0

czyli znalazł sie przy slupku 107.0
2 3 2