Odpowiedzi

2010-02-26T18:42:37+01:00
Kochaj Sercem !


Kachasz każdego dnia,
nie warzne kogo,
i gdzie ale zawsze.

Kochaj serce i kochaj duszą ,
kochaj umysłem i ciałem,
zawsze i karzdego dnia.


;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:43:15+01:00
Kochaj mnie tak jakby to miał
Być nasz ostatni raz.
Chcę zapamiętać oddech twój,
Zamglony oczu blask.

Kochaj mnie tak, a potem kłam,
Że dobrze razem nam.
Wzrok odwróć już, nie chcę twych róż,
Za długo ciebie znam.

Kochaj mnie tak, by cały świat
Nieważny dla nas był.
Dni naprzemiennie płyną tak,
A ja już nie mam sił.

Nie potrafimy z sobą trwać
Życia garściami brać,
Więc chociaż już uczucia brak
Kochaj mnie mocno tak.
2010-02-26T18:44:35+01:00
,,Kochaj sercem''
Serce wszystko potrafi
koochac,marzyc i śnic
świat jest pełen tajemnic kochac trzeba sercem, kocha trzeba przez wiele dni.