Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T18:50:07+01:00
Droga koleżanko !


Chciałabym Cię zachęcić do korzystania z roweru, jako środka komunikacyjnego, ponieważ jest to bardzo zdowy tryb życia.
Jazda rowerem relaksuje i pozwala się wyżyć.

Pozdrawiam, Paulina.
2 2 2
2010-02-26T18:54:20+01:00
Serdecznie zachęcam do używania roweru jako środka komunikacyjnego, ponieważ ma wiele zalet. Jeżdżąc na rowerze można, np. schudnąć i ćwiczyć fizycznie. Inną zaletą jest to, że rowerem można czasem szybciej gdzieś się dostać niż samochodem, bo kiedy są duże korki samochodowe to rowerem możemy się przecisnąć jakimiś wąskimi uliczkami lub przejechać pomiędzy autami. Jazda rowerem jest też znacznie przyjemniejsza niż jazda samochodem. :)
PROSZĘ O PUNKTY;*
3 3 3