Odpowiedzi

2010-02-26T18:53:00+01:00
Termin odnoszący się do muzyki współczesnej.pozwala muzykom na swobody trochę np realizacji wysokości dźwiękowych
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:56:04+01:00
Aleatoryzm-To kierunek w muzyce współczesnej polegający na wprowadzaniu przypadkowości w pracy kopmozytorsiej oraz wykonawczej.
Przykładem aleatoryzmu jest utwór Wolfganga Amedeusza Mozarta Musikalisches Würfelspiel.


Licze na naj ;]
1 5 1