Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:59:55+01:00
Usłyszał tę opowieść od strzelca Nogi (Szymon Noga )

Borowicz zamknął oczy. Znalazł już wszystko. To ten sam żołnierz, o którym mówił mu przed laty strzelec Noga na pagórku pod lasem. Ten sam, zabity nahajami, leżący w skrwawionej mogile pod świerkiem z powstania listopadowego
2 1 2
2010-02-26T19:02:26+01:00
Moja odpowiedź :
Marcin Borowicz zamknął swe oczy. Już wszystko znalazł. To ten sam żołnierz. To właśnie o nim kilka lat temu mówił mu strzelec Noga na pagórku pod lasem. To był ten sam zabity nahajami. Leżał w zakrwawionej mogile pod drzewem świerkowym z listopadowego powstania.

odpowiedz wyzej widze ze sciagnieta.