Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T15:08:57+02:00
Moim zdanie wpływ mediów na komunikacje między ludzką nie ma żadnego wpływy .Ponieważ słuchając np. Radia doskonale wiemy co osoba z konsoleta chce nam przekazac . Podobnie jest z Telewizją ale tu widzimy twarz drugiej osoby wiec wyglada to tak jak bys my z nim rozmawiali na przeciwko siebie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T15:11:02+02:00
Komunikacja za pomocą mediów elektronicznych jest bardziej funkcjonalna ponieważ możemy porozumieć się z odbiorcą nie spotykając go a rozmawiając z nim nawet z drugiego zakątka ziemi.Jest to znacznym ułatwieniem na przykład dla biznesmenów którzy udając się w podróż służbową nie zawsze mogą prowadzić negocjacje z inną osobą.Uważam jednak że nic nie zastąpi rozmowy w cztery oczy. Ups chyba troszkę odbiegłem od tematu... sry
1 5 1