Rzeka, która wpada do morza lub jeziora i nie jest dopływem innej rzeki, to rzeka............... . Wpływające do niej rzeki zwane są ................. . Rzekę główną wraz ze wszystkimi jej dopływami nazywamy ............... rzeczną .


Proszę wpiszcie mi poprawne odpowiedzi bardzo jet mi to potrzebne !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T19:16:33+01:00
1) rzeka główna
2) dopływy
3) system rzeczny
11 3 11
2010-02-26T19:16:39+01:00
Rzeka, która wpada do morza lub jeziora i nie jest dopływem innej rzeki, to rzeka główna. Wpływające do niej rzeki zwane są dopływami. Rzekę główną wraz ze wszystkimi jej dopływami nazywamy deltą rzeczną.

Z tą deltą nie jestem na 100% pewna. Ale rzeka główna i jej dopływy to inaczej dorzecze.
13 4 13