Odpowiedzi

2010-02-26T19:24:57+01:00
Jeździ, skacze, biega, pływa, mówi, ogląda, pierze, soli, obiera, flirtuje, uprawia, wyjeżdża, jest, mieszka, pisze, pije, je, temperuje, gumkuje, zakłada, czesze, myje, sprząta, ścieli, marzy, maluje, skrobie, święci, pieprzy, doprawia, męci, świętuje, wysuwa, wsuwa, wiesza, składa, rozkłada, zapina, otwiera, zamyka, siedzi, stoi, gra, zamawia, potrzebuje, skrada, kradnie, ściąga, układa, bałagani. gani, krzyczy, czyta, uczy, gotuje, myśli, sprawdza, przegląda, patrzy, śpi, wstaje, idzie, pracuje, obcuje, kłuje, wałkuje, odgramia

nie mam wiecej pomyslów
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:26:29+01:00
Malować, tańczyć, śpiewać, myć, sprzątać, biegać, łowić, skakać, być, rysować, szkicować, czytać, spotykać, dzwonić, odbierać, pukać, otwierać, zamykać, wyjść, wejść, jeść, pić, piec, gotować, pisać, rozmawiać, pytać, odpowiadać, widzieć, patrzeć, ubierać, przypominać, zapominać, składać, rozkładać, klaskać, czesać, kłamać, dostawać, dawać, otrzymywać, prezentować, umówić, palić, mieć, włączać, wyłączać, klikać, stać, wstawać, kłaść, nagrywać, fotografować, pływać, spacerować, maszerować, chodzić, bić, wisieć, uśmiechać się, latać, jechać, wynajmować, składać, powtarzać, mówić, wiedzieć, cieszyć się, interesować się.

Sorry, jeżeli niektóre się powtarzają. Nie liczyłam, więc nie wiem ile jest.
3 3 3
2010-02-26T19:35:12+01:00
Jeść, kraść, płacić, zmywać, myc, prać, pić, rwać, rzucać, chwytać, mysleć, sprzatac, otwierac, zamykac, spac, wieszac, ubierac, przesuwac, zamieniac, gryzc, przenosic, wynosic, grac, pisac, czytac, widziec, przestawiac, nakrecac, klikac, malowac, murowac, piec, modlic sie, lac, wygrywac, przegrywac, spiewac, nucic, isc, spacerowac, pomagac, umieszczac, śmiac sie, zaczepiac,
3 2 3