Odpowiedzi

2010-02-26T19:22:02+01:00
Stunt nie jest sportem bezpiecznym. O wypadek nie trudno. Dlatego zanim zaczniemy wykonywać tricki, musimy się upewnić, czy nasz tor zapewnia minimum bezpieczeństwa nam i otoczeniu. Jak widać, nawet najlepszym zdarzają się błędy. Ten wypadek miał miejsce przy małej prędkości i widzowie zdążyli uskoczyć. Jednak jest przestrogą, że stunt to nie zabawa już.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:37:13+01:00
Wypadek drogowy – jest to zdarzenie w ruchu drogowym, gdzie jeden lub więcej uczestników ruchu drogowego bierze udział w zdarzeniu, w wyniku którego uczestnik ruchu drogowego został ranny lub doszło do jego śmierci. W takich sytuacjach należy bezzwłocznie wezwać policję, pogotowie i w razie potrzeby straż pożarną (kiedy poszkodowani znajdują się uwięzieni w pojazdach).