Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:30:08+01:00
Biruta chodziła do szkoły dziewczęcej w tej samej miejscowości co Marcin. Jej ojciec był po stronie rosjan. Marcin zakochał się w Birucie. Jednak Biruta wyjechała w miejscowośći wraz z rodziną. Marcin załamał się po jej stracie.



Pozdrawiam :P
2010-02-26T19:33:32+01:00
Biruta była córką lekarza wojskowego, najlepszą uczennicą siódmej klasy żeńskiego gimnazjum w Klerykowie. Marcin zakochał się w dziewczynie-była dla niego całym światem. To była piękna miłość. Chlopak bardzo się załamał gry dziewczyna wyjechała do Niemiec. Anna wiele zmieniłą w życiu Borowicza.

już dawno to czytała, mam nadzieję, że pomogłam ;)))
2 5 2