Krzyżówka z plastyki z architektury rzymskiej.
1. Nazwa budowli wznoszonej na planie koła. 7liter
2. Nazwa świątyni rzymskiej poświęconej wszystkim bogom. 7liter
3. Miejsce, w którym Rzymianie najchętniej spotykali się na zebraniach i targach. 8liter

Z góry dzięki ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:32:04+01:00
1. rotunda
2. panteon
3. bazylika
13 4 13
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T19:48:19+01:00
1. rotunda
2. panteon
3. bazylika
9 4 9
2010-02-26T20:01:17+01:00
1. Rotunda
2. Panteon
3. Bazylika
9 4 9