Występująca w przyrodzie woda znajduje sie w ciągłym ruchu, zwanym .......... . Zmienia ona swój stan skupienia. Woda ze z zbiorników wodnych i z powierzchni ziemi ........ i unosi się w postaci pary wodnej. W zetknięciu z zimnym powietrzem ............. . Tworzą się wówczas ........... . Z nich w postaci deszczu lub .......... woda wraca na ziemię i do zbiorników wodnych.

Proszę o pomoc

3

Odpowiedzi

2010-02-26T19:33:26+01:00
Stanie ciekłym
paruje
skrapla się
chmury
śniegu
5 2 5
2010-02-26T19:34:08+01:00
Obiegowym , paruje, zamrarza sie, skroplina, sniegu,
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:34:45+01:00
Krążeniem
paruje, ogrzewa sie
skrapla sie
chmury , krople
śniegu
7 5 7