Pomóżcie temat jest o pierwiastkach chemicznych a związkach chemicznych

Uzupełnij

Obecnie znanych jest ... pierwiastków chemicznych. W przyrodzie występuje ich ..., a pozostałe ......
Każdy pierwiastek jest oznaczony międzynarodowym ......... pochodzącym najczęściej od...................................
Jeśli nazwy kilku pierwiastków zaczynają się tą samą liczbą, to ......................................................


Pomóżcie proszę !!
To jest dla I gimnazjum

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T15:19:11+02:00
Obecnie znanych jest 116 pierwiastków chemicznych. W przyrodzie występuje ich 90, a pozostałe 16 są sztucznie utrzymywane.
Każdy pierwiastek jest oznaczony międzynarodowym symbolem chemicznym pochodzącym najczęściej od pierwszej litery łacińskiej nazwy
Jeśli nazwy kilku pierwiastków zaczynają się tą samą literą, to są określane pierwszą i drugą lub kolejną literą w nazwie pierwiastka
3 5 3
2009-10-18T15:30:44+02:00
Będe pisać po kolei tak jak ma być wpisane
116 ,90, 16 są sztucznie utrzymywane.
symbolem chemicznym ,od pierwszej litery łacińskiej nazwy
są określane pierwszą i drugą lub kolejną literą w nazwie pierwiastka
1 3 1