Odpowiedzi

  • Heba
  • Początkujący
2010-02-26T20:01:39+01:00
- kazano im czytać niedozwolone dla Chrześcijan księgi,
- kazano im myśleć po rosyjsku,
- niemogli rozmawiać po polsku,
- czasami nauczyciele przeszukiwali stancje chlopców w poszukiwaniu schowanych polskich ksiązek, jeśli by je znależli odrazu konfiskowali,
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T20:04:57+01:00
Nauczyciele rusyfikowali uczniów w następujące sposoby:
-lekcje w języku rosyjskim,
-zakaz mówienia po polsku,
-wydalanie polskich książek ze stancji,
-zaprzyjaźnienie się z uczniami,
-kółko literatów,
-rosyjskie instytucje kulturalne,

myślę że pomogłem
liczę na naj