Mam problem, zakochalem sie w pewnej dziewczynie ale proobilem starsznie duzo bleod w i teraz nie wiem jak to odkrecic i co zrobic zeby dziewczyna mnie przestala unikac. oklamalem ja , na studniowce zostawilem i poszedlem tanczyc z innymi dziewczynami. rozmawialem o niej z jej koleznakami. moja kolezanak naskoczyla na nai ze ine am serca i w ogole napisala jej ze sie zw niej zkaochalem iw ogole i ze dlatego psozedlem z nia an stduniowke a ja jej nigdy nie powiedzialme ze mis ie pdooba. starszne zaluje tego co sie stalo ale niestety czasu nie mozna cofnac moze ktos mi cos doradzi?

3

Odpowiedzi

2010-02-26T19:55:45+01:00
Przeproś ją pójdź do niej pod om i zaśpiewaj jej ulubioną piosenkę i kup kwiaty a jak wyjdzie podejdź do niej i zacznij głośniej śpiewać i wręcz jej kwiaty jk to nie pomoże to nie wiem

a jeśli ona cie naprawde kocha to powinna to zrozumieć :)
2010-02-26T19:55:47+01:00
Bukiet kwiatów, czekoladki kolacja w dobrym miejscu przy świecach i wytłumacz,że nie chciałeś jej zranić,chyba że stac cię na więcej,jakiś wyjazd w zaciszne miejsce.Myślę że sobie poradzisz i będzie wszystko ok. jeśli kocha to się troche podroczy i wybaczy, życzę powodzenia...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:02:51+01:00
Po prostu powiedz jej szczerze że ci się podoba, pamiętaj że najgorsza prawda jest lepsza od niedopowiedzeń, gdy opowiesz jej o wszystkim i powiesz jak podle się czujesz po tym co zrobiłeś może cię zrozumie. Może kup jej też ładne kwiaty. I nie poddawaj się!!!!!!!! Nawet jeśli cię odrzuci to nadal udowadniaj jej że jest dla cibie ważna, a tej drugiej dziewczynie, której nie kochasz też powiedz prawde że lubisz ją ale tylko jak koleżankę. to chyba będzie najlepsze rozwiązanie , bo wszystko wyjaśnisz.