Dopasuj informacje dotyczące rodzaju pokarmu do nazwy ptaków.
1. orzeł
2. łabędź
3. dudek
4. krzyżodziób

A.rozszarpują mięso
B.zjadają małe ssaki
C.są drapieżnikami
D.odfiltrowują pokarm wodny
E.chwytają owady
F.odżywiają się twardymi nasionami

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T19:53:41+01:00
Orzeł- A; C

łabędź- D;

dudek- E

krzyżodziód- B;
86 3 86
2010-02-26T19:55:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:56:55+01:00
1.A, B ,C
2.D
3.E
4.F

158 4 158