Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:54:37+01:00
Od modlacego Chrystuda możemy nauczyc sie wytrwałosci i pokory.
Musimy ufac ze Bóg jest zawsze z nami i nam pmoze. mozemy zwracac sie do Niego w chwilach trudnych, gdzy nam jest źle. Tak własnie czynił Chrystus. Modlił sie przed swoja męczenska smiercia.
2 5 2
2010-02-26T19:55:00+01:00
Możemy nauczyc sie miłosci , ufności do boga i spokoju , skupienia podzczas modlitwy
1 3 1