Odpowiedzi

2010-02-26T20:04:27+01:00
A)2,5x-5
2,5x=5 :2,5
x=2
b)0,2x=2 /:0,2
x=10
c)1/6x=1 /* 6/1
x=1* 6/1
x=6
d)x/4=5
e)7-x=6,5
-x=6,5-7
-x=-0,5
x=0,5
f)11x+0
11x=0 /:11
x=0
g)x+1/7=5/7
x=5/7 - 1/7
x=4/7
h)-x=-3
x=3
i)2(x-1)=2
2-x=2
-x=2-2
-x=0
x=0
j)3,6x+-3,6
3,6x=3,6 /:3,6
x=1
k)0,1x=-1 /:0,1
x=-10
l)3/4-x=0
3/4=x
x=3/4
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:04:46+01:00
A)2,5x=5
x=2

b)0,2x=2
x=10

c)1/6x=1
x=6

d)x/4=5
x=20

e)7-x=6,5
x=0,5

f)11x=0
x=0

g)x+1/7=5/7
x=4/7

h)-x=-3
x=3

i)2(x-1)=2
x=2

j)3,6x=-3,6
x= -1

k)0,1x=-1
x= -10

l)3/4-x=0
x=3/4

Tam gdzie w niektórych przykładach były + zamieniłem na =, bo nie dało by się tego rozwiązać ;)
2010-02-26T20:04:48+01:00
X=2,5
x=1,8
x=5/6
x=5/4
x=0,5
x=11
x=4/7
x=3
x=2
x=0
x= -0,9
x=3/4