Odpowiedzi

2010-02-26T20:12:05+01:00
Gospodarka rynkowa moze miec wady;'
-nieracjonalna alokacja zasobow gospodarczych.
-brak dyscypliny finansowej w przedsiebiorstach.
-mała elastycznosc gospodarki,
-brak tendencji do samoczynnego ustalania sie rownowagi rynkowej,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:14:10+01:00
-powszechny konsumpcjonizm,świadomość że nie ma nic za darmo,że za wszystko trzeba płacić co ludzi gorzej wykształconych czy zarabiających zmusza do korzystania z dóbr gorszego gatunku co powiększa dysproporcje między nimi samymi,
-bezrobocie,
- rynek konkurencyjny
- upadają firmy,
1 5 1