Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:12:54+01:00
Związki:
budzić szacunek
zyskać uznanie
cieszyć się autorytetem.

Zdania:
- On jest dużo starszy, dla tego budzi szacunek.
- Ania wygrała konkurs i dzięki temu zyskała uznanie.
- Nasz pedagog szkolny cieszy się dużym autorytetem wśród nauczycieli.

Dopełnienia:
Szacunek
Uznanie
Autorytet
83 4 83
2010-02-26T22:08:12+01:00
Rzeczowniki: autorytet, uznanie, szacunek
czasowniki: budzić, zyskać, cieszyć się
związki: ....
zdania: ....
1) cieszyć się autorytetem -związek rządu
Moja wychowawczyni długo będzie cieszyć się autorytetem wsród wychowanków.
(wychowanków-dopełnienie)

2)zyskać uznanie -związek rządu
Moja koleżanka potrafi zyskać uznanie w oczach kolegów (kolegów-dopełnienie)

3) budzić szacunek - związek rządu

Postawa Wojtka nie budzi szacunku u kolegów. (kolegów- dopełnienie)
41 4 41