Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:09:18+01:00
Ludzie chętnie jeżdżą nad morza, gdyż
-chcą wypocząć
-chcą się opalić
-korzystnie wpływa to na zdrowie
-chcą poznać ciekawych ludzi
-chcą zwiedzić ciekawe miejsca
-chcą mieć się czym pochwalić przed znajomymi
-chcą mieć ciekawe wspomnienia
-chcą pooglądać wspaniałe widoki
-chcą ponurkować
2010-02-26T20:10:38+01:00
-ludzie jadą nad morze, aby odpocząć
-aby się opalać xD
-aby spędzić miło czas (np.jak jada z rodziną)
-aby zrobić frajde swoim dzieciom ;P
2010-02-26T20:11:28+01:00
- z powodu chorób ( jod,sanatoria)
- wypoczynek, wakacje
- odwiedzają rodzinę
- zwiedzanie, wycieczki
- pływanie, opalanie
- prezent dla rodziny
- transport(pływanie statkami)
- handel
1 4 1