Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T15:22:51+02:00
128:(-16)x(-5):(-8)=-5
-25x(-6):(-30)x16:(-8)=-10

Poprosiłaś mnie abym ci rozpisał ... Przykro mi ale jak sie tego nie nauczysz to potem sobie nie poradzisz (teraz matura z matematyki jest obowiąkowa)

Podpowiem ci

Kolejność wykonywania działań:
- działania w nawiasach
- potęgowanie i pierwiastkowanie
- mnożenie i dzielenie
- dodawanie i odejmowanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T15:25:51+02:00
128:(-16)x(-5):(-8)=-5
-25x(-6):(-30)x16:(-8)=10
2009-10-18T16:49:59+02:00
128:(-16)x(-5):(-8)=-5



-25x(-6):(-30)x16:(-8)=-10