Odpowiedzi

2010-02-26T20:18:54+01:00
Otwieraj szerzej buzię :)
2010-02-26T20:20:21+01:00
Przeciez logopeda to nic strasznego. Mi pomoglo ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:21:20+01:00
Staraj się mówić powoli (wiem, to trudne, sama się czasami jąkam). Postaraj się uświadomić innym, żeby nie przerywali Ci w połowie zdania, bo to sprawia, że się jąkasz. Staraj się nie denerwować podczas mówienia. Może pomogą Ci próby ćwiczenia przed lustrem.

Pzdr :)