Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T20:24:31+01:00
3g-----100g
xg-----150g
x=4,5g
150g-4,5g= 145,5g h2o
w głowie to policzylem
2010-02-26T20:25:57+01:00
Cp = 3%
mr = 150g
ms = ?
cp = ms/mr*100%
ms= cp*mr/ 100%
ms = 3%*150g/100%
ms = 4,5g
mr = ms + mrozp
mrozp = mr - ms
mrozp = 150g - 4,5g
mrozp = 145,5g
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T20:26:17+01:00
Stosowana jako środek dezynfekujacy woda utleniona to 3
% wodny roztwór nadtlenku wodoru. Oblicz ile wody znajduje się w 150g wody utlenionej.
jezeli w 100g wody utlenionej znajduje sie 3g H202
to naczy, ze 150g znajduje sie x
x=150x3/100=4.5g
150g-4.5g=145.5g wody