Odpowiedzi

2010-02-26T20:33:54+01:00
Nie potrafiłam się pogodzić ze stratę przyjaciela,
Jeszcze tak bliskiego,
Tego człowieka uwielbiam z całego serca,
I zrozumiałam że przyjaźń przegrała,
Zostały wspomnienia,
Nie chciałam nic zmieniać...
Lecz TY nie taki koniec,
Widziałeś i teraz od nowa,
Zaczynamy malować nową przyszłość!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T22:24:44+01:00
Straciłam Przyjaciółkę!!
Jestem załamana ...
Nie chce mi się żyć
Bo on była dla mnie ważna...
Mogłam jej wszystko wyznac ...
Ona mnie jedna rozumiała ...
Pokazywała mi kolorowe barwy zycia...
Teraz widze tylko życie w kolorach białego i czarnego...
Ona się obraziła na mnie pierwsza to tak boli...
Obwiniam siebie bo kazałam jej usunąć pierwsza numer...
Tak mi smutno...
Tak przykro...
Czuje sie taka samotna...
Opuszczona...
Nie mająca nikogo...
Nie wiem co robić...
Ale powiem jedno magiczne słowo ...
PRZEPRASZAM!!!