1.Jaką pracę wykonuje dziewczynka, naciskając na sztywną ścianę siłą 50 niutonów w czasie 5 sekund? Odpowiedź uzasadnij.
2. Chłopiec wraz z ojcem przesuwają komodę do przeciwległej ściany pokoju odległej o 4m. Chłopiec działa siłą o wartości 60N, a ojciec działa siłą o tym samym kierunku i zwrocie, ale o wartości 100N. Oblicz pracę wykonaną przez chłopca, pracę wykonaną przez ojca oraz pracę wykonaną przez wypadkową sił działających na komodę

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:31:19+01:00
Zad 1
praca =0 bo nie ma przesunięcia.
zad2
s=4m
f2=100N
f1=60N
W1=60*4=240J
W2=100*4=400J
W3=160*4=640J
31 4 31
2010-02-26T20:41:58+01:00
1.
Odp. Chłopiec wykonuje zerową pracę, bo nie ma przesunięcia.
2.
s=4m
f2=100N
f1=60N
W1=60*4=240J
W2=100*4=400J
W3=160*4=640J
28 3 28