Odpowiedzi

2010-02-26T20:32:32+01:00
Krzątanina
krzak
krzątać
krzyczeć
krzemień
krzepa
krzepnie
krzesło
krzew
krzta
krzywda
krzywo
2010-02-26T20:32:58+01:00
Mama krzyczała na syna Wojtka.
W parku rosnie dużo krzewów ozdobnych.
Skrzat
Podłoga głośno skrzypi.
Lubie grac na skrzypcach
wykrztusić
Marek ma krzepę
janek skrzyknął cała drużyne do gry.
lubie rozwiążywac krzyżówki

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:37:27+01:00
1. Jej krzyk było słychać bardzo wyraźnie.
2. Moja siostra uwielbia rozwiązywać krzyżówki.
3. Krzysztof i ja jesteśmy dobrymi znajomymi.
4. Krzaki posadzone wokół klombu rosną bardzo szybko.
5. Moja mama kupiła nowe krzesła do kuchni.
6. Nie wiem co to jest krzemionka.
7. Mam bardzo niską krzepkość krwi.
8. Mam krzywy nos.
9. Moje krzywdy są nie istotne.
10. W pokoju wisi krzyż.