Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T22:11:48+01:00
Też miałam to zadanie , ponieważ jest ono z projektu . ; )

1 skrzynka - x
2 skrzynka - x+y
3 skrzynka 300 - 2x - y

koniec ;d

Liczę na naaaj ; )) .
Pzdr ..

12 4 12
2010-02-26T22:38:04+01:00
Wszystkich piłek - 300szt.
pierwsza skrzynia - x szt.
2 skrzynia - (x+y)szt.
3 skrzynia = 300 - x - (x+y) = 300 -x - x - y = 300 -2x-y

Odp. W trzeciej skrzyni jest 300-2x-y piłek.
9 3 9