Uzupełnij krzyżówke z KLASYCYZMU:
1.Zasada ,która gwarantuje piękny wygląd dzieła. 8 liter
2.Jeden z najwybitniejszych rzeżbiarzy klasycyzmu.11 liter.
3.Słynny włoski rzeżbiarz epoki klasycyzmu.6 liter
4.Upiększanie kształtów przedstawianych postaci. 11 liter.
5.Słynna budowla klasycystyczna Paryża.6 liter
6.Czołowy przedstawiciel klasycyzmu w malarstwie francuskim.5liter
7.prąd umysłowy dominujący w epoce oświecenia. 11 liter.
8.Główna cecha kompozycji w klasycyzmie.7 liter.
10.przeciwieństwo przesady.5 liter.

PROSZE O JAK NAJSZYBSZE ROZWIĄZANIE !!! ;D

2

Odpowiedzi

2010-02-26T21:01:24+01:00
1. ESTETYKA lub HARMONIA ;P zależy jak tam masz hasło ; ))
2. PRAKSYTELES
3. CANOVA
4. IDEALIZACJA
5. PAŁAC Inwalidów
6. INGRES
7. RACJONALIZM
8.
10.
35 2 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T22:51:40+01:00
1. Harmonia
2. Thorvaldsen (lub przez w ;p)
3.Canova
4.Uwypuklenie lub Idealizacja
5.Panteon
6. David
7.Racjonalizm ?
8. Statyka
10.Nie wiem niestety ;p
180 4 180
10 to umiar
9 to antyk
4 to idealizacja