Odpowiedzi

2009-10-18T15:33:52+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T15:39:15+02:00
W 8 g stopu mamy 0,750*8=(750/1000)*(8/1)=(75/100)*(8/1)=(3/4)*(8/1)=6 g = 6 000 mg
W 5 gramach mamy 0,585*5 g=(585/1000)*(5/1)=(117/200)*(5/1)=(117/40)=2,925 g = 2925 mg
Więcej złota jest w 8 g stopu miedzi i złota próby 0,750
1 5 1
2009-10-18T17:20:12+02:00
Więcej domieszki miedzi jest w 5 gramach próby 0,585
1 5 1