Odpowiedzi

2010-02-26T20:50:37+01:00
Dżdżownica- jest Saprofagiem czyli jest to specyficzna grupa organizmów występujących zarówno na dnie zbiorników wodnych, jak i w glebie. Odgrywają bardzo ważną rolę: użyźniają i oczyszczają środowisko, odżywiający się obumarłymi szczątkami roślin i zwierząt.
18 2 18
2010-02-26T20:50:43+01:00
Dżdżownica jest saprofagiem bo zjada glebę a w gebie znajdują się rozkładajęce się materiały i sole mineralne np. liście.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:52:00+01:00
Dżdżownica jest saprofagiem, ponieważ odżywia się szczątkami zwierząt i roślin oraz występuje w zbiornikach wodnych i glebie.
32 3 32