Odpowiedzi

2010-02-27T12:31:55+01:00
W załączniku załączam obrazek do nut pozostaje tylko wydrukować/przepisać miłego grania
2 5 2
2010-02-27T14:22:51+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:23:22+01:00
Tu są te nuty które potrzebujesz trzeba przejechać troche nadół i znajdziesz jest tam też troche innych nutek na keboard organy itp. miłego muzykowania
http://chomikuj.pl/lkdb/Nuty+-+keyboard*2c+pianino